Thursday, July 29, 2010

ඉන්දික ගුණවර්ධන කවියාගේ ඡායාරූප 01

විශිෂ්ට කවියකු වූ ඉන්දික ගුණවර්ධන නම් මේ නිර්මාණ ශිල්පියා මීට කලින් අපට ඡායාරූප ශිල්පියෙක් විධියට අපට හමු වෙලා නැහැ වුනත් ඔහු ෆොටෝෂොප් භාවිතයේ දී සුවිශිෂ්ටතා දැක්වූවෙක් කියල මට හිතුණ. මේ ඡායාරූප නිර්මාණයේ දී ඔහු වඩා ඉදිරියෙන් සිටියේ ඔහුගේ කවි සිත අතිශය ප්‍රබල ව චිත්ත රූප මවනා නිසා ය.

ඉන්දික විසින් ප්‍රකාශයට පත් කර තිබූ මේ ඡායාරූපය දෙස බලන්න.එය අතිශය අඳුරු ය. ඒ අඳුරු බව දැඩි නිසා ම එහි ජීව ගුණය තරමක් පහළට බැස තිබුණි. එමෙන් ම එම රූපයේ පෙනෙන ජල තලය සහ වැව් පිටිය සාදන රේඛා දෙක වඩා ව්‍යාකූල බවක් දන්වයි.

ඡායාරූපය ග්‍රහණය කර ගැනීමේ දී තව ස්වල්පයක් උස අඩු කළේ නම් හෝ, තවත් පහත් ව ගත්තේ නම් හෝ මේ රේඛා දෙකක් පෙනීම වළක්වා ගන්නට තිබුණි. එසේ වූ විට එම රූපයේ බයිසිකලයක් තල්ලු කර ගෙන යන දරුවා වඩා පැහැදිළි ව ලොකු කතන්දරයක් අප ඉදිරියේ කියා පාන වගක් මට දැනේ.. , එය ඔබටත් දැනෙනවාදැයි බලා, දැනුනු දේ ලියා තබන මෙන් ඉල්ලමි..

Share/Bookmark

6 comments:

  1. පලමු පින්තූරය ස්වභාවිකයි. දෙවෙනි එක කෘතිමයි වගේ....

    ReplyDelete
  2. අඩු ම තරමින් පින්තූරය ගත්තු ඉන්දිකටවත් මේක දැනිල නැහැනෙ...!!!
    @සොඳුරී..පළමු එක හදල නැහැ. දෙවෙනි එක හදල.. ඉතිං හැදුවම කෘතිමයිනෙ කොහොමත්..!!

    ReplyDelete
  3. ඒ වුණාට පළමු පොටෝ එක හදන්න දෙයක් නෑ...හරිම ලස්සනයි....දෙවෙනි එක අප්සට්....මම ඡායාරෑප ශිල්පියෙක් වත් විචාරකයෙක්වත් නෙවෙයි....මගේ ඇහැට දැනුන දේ කිව්වෙ..

    ReplyDelete
  4. මට හිෙතනවා ඒ ෙර්ඛා 2කම තිබුෙනාත් ෙහාදයි කියලා

    ReplyDelete
  5. 1 වෙනි එක හොදයි වගේ මටත් පේනවා..

    ReplyDelete
  6. Photoshop = 2nd Photo

    Photography = 1st Photo

    ReplyDelete